Gammal yoghurt

5kommentarer

Du bör icket dricka drickyoghurt på en buss, för vips har du allt i ansiktet och över din vita blus som inte längre råkar ha någon speciell färg. Ja nu genomskinligt skulle jag vilja påstå. Ett tips bara :) Dessutom är jag less på folk som påstår att ålder bara är en siffra. :-o Tex en 30 årig kille som raggar på dig är antingen ute efter ONS eller efter ett riktigt förhållande och redo för att bli pappa! Men för i helvete jag är inte ute efter något av dom! Först och främst Jag ska gå klart skola, gå någon riktig utbildning och sen skaffa ett jobb! Sen kan vi väl sNacka om resten Men snälla hitta någon i eran egen ålder för det är stor skillnad på vart vi står i livet! Det är min åsikt om det hela, så känner jag inför detta. Så snälla försök inte ens om du är så gammal. Det intresserar mig inte ett dugg.

5 kommentarer

Hjalmar 65

03 Aug 2010 17:11

Jag beklager det som hände på bussen, men det lät lite kul faktiskt!



Jag förstår hur du känner angående det där med åldern... Men när du är klar med skolan och känner dig redo så kan du ju höra av dig till mig! Jag är faktisk en väldigt rolig snubbe.



Kramar Hjalmar



Missdicksdotter

03 Aug 2010 17:24

HAHAHAA <3 så du tycker jag ska ändra min uppfattning om gammgubba alltså ?

Hjalmar 65

04 Aug 2010 22:03

Nej jag tycker inte att du ska ändra din uppfattning mot äldre herrer. Förutom när det kommer till mig. Jag är inte som alla andra jag. Jag är bra och det är du med!



Kram din Hjalmar

Missdicksdotter

04 Aug 2010 22:04

Okej,,, kanske du vill ge mig ett exempel på varför du är så speciell ???

Hjalmar 65

06 Aug 2010 00:07

Jomen du vet gubbar sommar raggar på unga har ju egentligen inte en chans! Så då brukar de ju locka med pengar och saker. Men jag är lite tvärtom mot sånna där (ursäkta uttrycket) äckelgubbar!



Jag skulle aldrig skämma bort dig eller ge dig pengar, däremot ser jag framemot att bli bortskämmd av dig! Det skulle jag verkligen gilla.



Puss och kram Hjalmar

Kommentera

Publiceras ej