Feel sad =( Naah just skoja with you ;)

1kommentarer



Internet bara knasar, men de verkar funka lite nu..
MÄr skit, fortfarande. mÄste vara efter de ja drack i fredags..
Fick nÀmligen plötslig stark huvudvÀrk och börja frysa och skaka sÄ jag trodde
jag skulle vibrera sönder. De sjuka var dock att jag var som en het
kokande platta hela tiden!
Sen igÄr hade jag fortfarande huvudvÀrk hela dagen trots att ja tog alvedon..
Nu idag har jag fortfarande huvudvÀrk och igensvullen hals...
MÄste ha blivit förkyld.
KÀnns bara sÄ skumt..
Men de kan ta sig nÄnstans för ska kÀka glass och fleska annat gott och mÄ bra!
Solen vill krama mig sÄ jag mÄste gÄ ut snart :)

Kom iaf hem igÄr och la mig i soffan, mamma kom med en underbar kaka hon hade gjort! <3
Sen Ät vi krÀftor ..
HUR DRYGT SOM HELST!

Mamma om krÀftor: Jamen du kan ju bara ta krÀftstjÀrten, du behöver ju inte suga av dom och sÄ.
Jag: MMMmm..

Mamma & Pappa om krÀftor: Ja de Àr en konst att kunna suga och hÄlla pÄ!

Mer tÀnker jag inte uttala mig om detta...

Puss

1 kommentarer

iDA

15 Aug 2010 17:45

sv;

din Àr nice!<3

Kommentera

Publiceras ej