Valborg,Fredag,Lördag

0kommentarer

Whoooh! vilken vecka! ;)
Den bÀsta nÄnsinn tror jag!!
Har varit med massa underbara personer, och vÀdret har varit toppen!
Har shoppat massa och skrattat i extas!


Valborg
I torsdag sluta jag innan 1 nÄngÄng  sen blev de mys mys.
Sen Äkte jag hem med 4 bussen och nÀr jag kom fram vÀntade carro pÄ mig dÀr.
Hon hade stekar brillorna pÄ sig, och jag hade mina som vi shoppat i veckan.
Vi skulle dra till trissen och grilla och sen partaja!
Vi hade lite krongel med grillningen, iaf om vi frÄgar ante!! hahaha stackarn.
Men resultatet var dö nice, sÄ himla gott med grill spett, pommes, bearnaise och en kall öl !!
 gissa om man mÄdde gott ;) sen blev de partaj! sen rulla kvÀllen pÄ...



Fredag - 1 maj
Pappa fixa moppen! :) kulkul
Körde en svÀng. Fan, jag börjar bÀttra mig i trafiken, lr vad man ska sÀga föör i och för sig
var de inga andra ute pÄ vÀgen Àn mig! haha!
Sen fyllde en god vÀn till familjen 50 Är sÄ de var stor fest hos dem. JÀtte vackert vÀder och Super god mat!
Planka, kakor, ostar, frukt, marÀngtÄrta och smörgÄstÄrta och annat gott!!!
TrÀffade Isak (en barndomskompis) skit roligt att trÀffa han igen. Vi pratade och spelade ett knasigt spel.
Sen pÄ kvÀllen skulle jag övningsköra, men sup morsan glömde bort det och drack vin.. :(
Blev inget, sÄ jag tog mig en rejÀl promenad istÀllet. Jg gick förbi Jerrys hus och tönkte om han var hemma.
Knackade pÄ och dÀr kom muppen ut. Han har blivit wow nörd! hahaa sÄ jÀkla synd om han ;D
Vi tog en svÀng efter vÀgen och snackade, sen nÀr vi kom tillbaka till huset tvinga han mig att hoppa studsmatta.
Jag skrek mest, sÄ jag tror han Ängra att han tvinga mig ;) *fniss*
Sen skulle han följa mig HALVA vÀgen hem, men de sluta med HELA :D
SÄ vi fikade hemma hos mig, sen gick han hem igen.
:)
Sen kunde jag inte sova, :( kl var 03.00 pÄ natten.. men den bÀsta var tydligen vaken nÀr jag skickade ett messs :)
Jag hade legat i 4 timmar utan att kunna sova, och sen fick han mig att somna pÄ nÄgra minuter :)
Tack! du gör mig alltid lika glad! :*


Lördag - 2 Maj

Idag har ja varit skit trött, undra vrf :P

Sen har jag lata i min sÀng, och vips dök en mupp upp i dörren! kan de tÀnkas vara jerry ? ;P

haha vi spela cs tillsammans men de sög och datorn blev överhettad och slockna, jag trodde den var död :'(

sÄ jag puss och krama den och la den i fönstret. sen drog vi ut och lira badminton! men de sög Ànnu mer för de blÄste!

Sen blev de för varm för att vara ute sÄ nu sitter vi inne och nördar oss pÄ datorerna ;)

Jag skriver ju blogg och jerry shakar asset av sig pÄ paint ;D
Ska nog övningsköra idag med :D

Men nu ska jag va social me muppjerry  haha!


P.s I like U :] D.s
 

Kommentera

Publiceras ej