FlåsarN!

1kommentarer

Håller på städa mitt galet stökiga rum nu, är så duktigt eftersom jag inte orkat på hela veckan! haha ;)
Men nu är jag på G, har hunnit en hel del. Alltså pockat upp 50% av de som låg på golvet.
Min morbror konstanterade att de fanns 2 synliga ytor på mitt stora rum xD
Vilken komplimang hörru ;)
Har fiskat med pappa idag men de sög för kraftverket var avstängt, men de fatta ju inte puckopapzen :)
Men vi hade en härlig stund i alla fall, de är så roligt att göra saker med pappa för han är alltid så positiv när man ska ut och göra grejer :)
Nä nu ska ja skynda!
Vi hörs

Puuss!

Shit! This is true, och tänk att jag städat typ 20% kan du tänka dig innan? :O





1 kommentarer

ur bedmate

21 Jun 2009 21:14

jodu du ha ju tom stökigare rum än mig xD

hittade du nåra av mina saker där?

Kommentera

Publiceras ej