Gott Nytt år + igår!

3kommentarer

2009, Är ett väldigt udda tal.
Var med en sötnöt igår en stund,sen har jag bara varit hemma med familjen och mysiat.
Gjort lite musik och blandat lite egna grejer ;)
Höll på att säga att jag bröt läppen men de menar jag ju självklart inte.
Min läpp sprack därimot när jag nös så att hela min hund nästan vibrera :P
Nu har jag ettt "jätte" gulligt sår på läppen som kanske syns.
Är förjävl trött nu och ska bara uppdatera till det nya året.
Hoppas verkligen att dehär kan bli ett underbart år! <3

3 kommentarer

Natalie ss Rantanen

01 Jan 2009 15:46

När ska vi hitta på nått då ?



Puss ;D

f.d sötnöten

04 Jan 2009 02:39

det var trevligt när du var medd mig, jag var glad.

Angelina

04 Jan 2009 17:24

Checka in min omstylade blogg ;-)

PussPuss

Kommentera

Publiceras ej