HE BRINN

0kommentarer

 
Jajjemen, he brinn uta satan.
Pär håller på att laga mat och jag sitter och pluggar.
Tydligen så har karln svårt med att skilja en paprika och en chili så då fick man ju rycka in som brandkåren.
Började med att ta ett djupt sniff och utbrister på en gång, om det här inte är en chili?! Känner hur doften knorrar mina näshår. Johodu, jo jävlar säger jag samtidigt som jag tar ett ordentligt slick efter insidan av chilifrukten.
Det var då ingen dålig chilifrukt de där, snarare en dålig idé. Överväger om jag ska ringa den riktiga brandkåren, en drakuppfödare och börja leva livet som en drake eller käka upp duschslangen.
Men får tänka positivt, håller på att odla egen chili nu, tror hela min tunga har omvandlats. 
 
Är jag inte ensam om att sniffa och slicka på saker utan att hinna tänka efter, let me know så startar vi en klubb!

Kommentera

Publiceras ej