JAG VILL INTE HA DIN SNOPP I MITT ANSIKTE

0kommentarer

Alltså allvarligt. Lägg av. Lägg ner. Eller åtminstone hjälp mig förstå.
Vet att många utsätts för dessa bilder, helt oberoende och oprovicerat. 
Ja, jag har en öppen snapchat. Många frågar mig varför jag har det. Jag har det för att jag tycker att vem som helst kan få lägga till mig. Jag skulle aldrig lägga ut något som jag inte skulle kunna stå för eller som jag skulle vilja dölja för specifika människor. Det jag delar på min story är inget hemligt. Finns det något jag inte vill att någon annan ska se så skickar man ju bara den bilden privat till den personen om det skulle vara så.
Men det betyder ju absolut inte att jag är "öppen" för att vilja ta emot bilder på könsorgan. Bara så där från ingenstans. Får jag skylla mig själv för att jag har en öppen för det? För jag vet att många tänker så. Klart att jag är beredd på att de kan komma men jag tycker absolut inte det är okej. Det är väldigt tråkigt om man ska behöva ha privata konton just för denna sortens typer. Ingen mot sin vilja ska behöva se sånt! Det är vad jag tycker i alla fall.
 
Vad vill man med det här? 
Ska jag skicka en bild på min muttilur? Och säga, hej din fula lilla gubbe, nu blev jag riktigt sugen på en site seeing med din rullator. 
NEJ, jag tänder inte på det någonstans! Varför verkar ni som gör detta göra det? Vad vill ni ha för reaktion? Räcker det inte med eran egen erektion. Jag vill inte ta del av den om jag inte medvetet är en orsak till den från början.
 
Har jag en frivillig snopp här som vill förklara för mig?
Med snopp så menar jag ju förstås en person med det könsorganet, men man brukar ju säga att vissa tänker med den istället. Så finns det en eller flera snoppar som läser det här så skriv gärna en kommentar, och självklart kan du vara anonym! Jag kommer inte hänga ut någon för de svar jag får men jag vill bara veta vad hur ni tänker, för jag förstår inte men jag vil gärna göra det! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej