AW + MA = SANT

0kommentarer

The monsters running wild inside of me <3
Norske Alan Walker, Mannen, inspirationen, trosslitaren och hjärtkrossaren som sedan helar det om och om igen.
 
 
”Musiken hände bara spontant för några år sedan. Jag hittade en låt på YouTube som jag gillade – det inspirerade mig att börja utforska att producera själv. Allt startade online med personer, eller snarare nicknames, från runt om i världen som hjälpte varandra. Nu är musik en stor del av mitt liv och vad jag vill göra.” - Alan Walker
 
Musiken, sången, texten och videon. Gråfärdig, den är både fin, grym och tung att lyssna på.
Du kommer vara min insperation nu om jag kommer igång med mitt eget musikskapande nån jäkla gång.
Jag vill göra musik som får en att lätta från marken några sekunder, leva sig bort och endast känna sig själv i det oändliga. Känna pulsen i takt med basen, känna blodet som strömmar genom kroppen och värmen som flödar när känsloruset regnar över en. Ah, sjukt cheesy and I love it. :*
Btw, är typ fortfarande hög från min förkylning. Har legat i koma sen typ 4 igårkväll. Så va inte rädd för mig, jag blir "mitt normala" snart igen.
 
P.S Alan lyckas få av mer än bara brallan Walker <3 Ska klä av mig och lyssna på honom nu.
 
 
<3
 
You were the shadow to my light
Did you feel us
Another Start
You fade away
Afraid our aim is out of sight
Wanna se us
Alight
 
Where are you now
Where are you now
Where are you now
Was it all in my fantasy
Where are you now
Were you only imaginary
Where are you now
 
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now
Another dream
The monsters running wild inside of me
I'm faded
I'm faded
So lost
I'm faded
I'm faded
So lost
I'm faded
 
These shallow waters, never met
What i needed
I'm letting go
A deeper dive
Eternal silence of the sea
I'm breathing
Alive
 
Where are you now
Where are you now
Under the bright
But faded lights
You set my heart on fire
Where are you now
Where are you now
Where are you now
 
Atlantis Under the sea
Under the sea
Where are you now
Another dream
The monsters running wild inside of me
I'm faded
I'm faded
So lost
I'm faded
I'm faded
So lost
I'm faded.
 

Kommentera

Publiceras ej