JAG VILLE SJUNGA

0kommentarer

Har varit en välidgt lugn helg ändå. 
Hunnit vara ute en sväng och träffat lite vänner under helgen. Shoppat en ny hatt, har letat som en tok efter en hatt i rätt storlek. Nu äntligen hittade jag en höstig lagom till kylan, och inte nog med det så fanns den i min favoritfärg! Vinrött. Blev ett läppstift till det också.
Sen så fyndade jag på plantagen idag, 2 brudorkidéer och krukor till. Är riktigt nöjd! 
 
Idag har jag solat, sjöng till och med av glädje, men så får man ett brutalt svar från ovan, helt oväntat.
Fan läskigare svar än man kan vänta från idol-juryn. Men det är typiskt svensk sommar det, ena stunden sol, sekunden efter spöregn.
 
Ah, i morgon är min första dag på Universitetet. Har inte hunnit fatta det än, men jag och Sofia har haft lite pepptalk. Dock så tror vi ändå att vi kommer virra bort oss, tur vi har varandra då i alla fall!
 
 
 
Hatt 149;- NEW YORKER                                         Brudorkidé 29,90;- Plantagen
Läpstift 99;- Top och Kavaj, H&M                              Kruka 29,90;-
 
 
 
 
 
Det här var typ jag i morse...

När du vaknar upp efter krogen och det har varit lönehelg

Posted by The typical jag on den 4 juli 2015

Kommentera

Publiceras ej