Comeback 2 Me

2kommentarer




Åååh, Imorgon ska jag ha en hårfixardag! (typ bara vi brudar som fattar känslan! och killar med style?)
Det är ju så långt och vackert nu så tänkte försöka göra de finare på nåt sätt x)
Jag tycker mitt hår är jätte tråkigt för att det är så tunt och platt, skulle vilja ha mycket tjockare hår!
Ahja funderar på att göra korkskruvar för de var de typ ett år sen sist ja gjorde och då hade jag inte lika långt.
Blir spännande.

just nu fleeeskar jag för första gången sen ja blev sjuk. Mums!!
Sån där rund boll med svarta vallmofrån på, te och äppelkaka <3
Glad tjockis påväg tillbaka?


Kedjan – Ringar på vattnet - Radio Edit

2 kommentarer

Emil H

08 Sep 2011 00:05

Va kul att du tjockar dig igen älskling! :D <3 Underbart att höra! :)

Mathilda

06 Oct 2011 13:40

Ja det känns rikigt bra! :)

MEn får nog ta igen de ännu mer nu. <3

Kommentera

Publiceras ej