Im so Pissednödig right now!

0kommentarer



Har ni aldrig kÀnt er rikigt rastlösa, hyperaktiva och kissnödiga pÄ samma gÄng?
Fast ÀndÄ sitter man kvar pÄ samma stÀlle och tÀnker"Fan jag mÄste pissa, sen mÄste jag göra nÄt, det hÀr gÄr ju inte!?
ÅssĂ„ sitter man kvar pĂ„ datorn eller ja iaf vid den kanske...
Det Àr en jobbig kombination.
En kombo som gjorde mig lite pissed pÄ mig sjÀlv fast mest för att ja e trött och Àr pÄ pissigt humör, spec efter denna dag med pissigt pissregn. Ja, visst lÄter jag som en trevlig mÀnniska!


Lite gulligull va? Love sÀrskrivning

Blev oxĂ„ pissed nĂ€r jag skulle försöka byta strĂ€ngar pĂ„ gitarren HELT SJÄLV utan tidigare erfarenhet eller nĂ„gra insturktioner ( Ja oj nu kom det med en turk i sammanhanget oxĂ„, men bortse frĂ„n det nu) jag menar naturligtvis instruktioner!
Tror ni det gick bra?  Inte precis, jag gav upp och halvligger nu bredvid en uppsprÀttad gitarrhals. Oh, that sounds really nasty you know?! - Ye, I know!
Nu kÀnner jag bara för att "stÀmma" den, domstol nÀsta!
Jag Àr dÄlig :( Spelade gitarr rÀtt mkt ett tag, klarar av att stÀmma pÄ gehör men inte byta strÀngar :(
Teach me please??

Imorgon blir Ànnu en dag att aggra pÄ, tandlÀkaren vill köra ett race in my face, ah i munnen alltsÄ.
Är livrĂ€dd för allt som har med tandlĂ€karsaker att göra nĂ€r dom ska pilla och göra en illa, i munnen.
Time to die, goodnight





Kommentera

Publiceras ej