Glöm inte att Frosta av din hjärna.

1kommentarer



Nu är jag i Villepille, och ligger i Veras säng!
Sjukt skönt, lyckades bara somna sista halv timmen av 2,5 timmars bussresa!
Hatar sånt, när man vet att man ska åka långt och är trött, då gåre bara inte somna direkt.
Istället somnar man den sista stunden vilket resulterar till att man blir ännu mer jävla trött när man vaknar!
Why, please tell me?
De va Mysigt i alla fall för det var varmt och utanför var det kall vacker frost!

Sen så är jag alltid så jäkla fail, på nåt himla idiothörn...

Jag skulle ju åka hem idag för att jag skulle på arbetsförmedlingen idag.
Satte mig på bussen, tog upp min mapp, kollade på pappret.
Läste lite snabbt, bla bla bla... hmm.. ah .. den 25..träffa henne..
HEY WAIT?! Äre inte den 24 idag??? Kollade kalender och jag ba FUUU samtidigt som bussen rullade ut ur stan. Great, really, awesome, maybe more like awkward...

Som min bästa vän och pojkvän sa, du har koll du?
Bah nej, men nu är de väl dags att göra nått åt det....!

Sen så har min mobil onormal damp. Den får flera likadana sms och 2 hamnade över lite varandra.
Alltså inte helt, men de såg asfult ut. Konversationspratbubblor halft över varandra, why liksom?
Blir typ knäpp..!
Sen så glappar mitt laddarintag :( Tänk om det slutar funka...! </3






1 kommentarer

Maria - Passion for heels and fashion

24 Oct 2011 13:10

sv: jag hade en jättebra helg! :D vad ska du hitta på denna måndag då? :)

Kommentera

Publiceras ej