Du får inte stoppa saker upp i näsan Mathy!

0kommentarer




Men godmorgon era jävlar! :D
Oj ursäkta svärdomen, lär komma en till inom en kort framtid.
Måste erkänna att jag och vera somna klockan 2... och jag i alla fall vaknade vid 4 :$
Vera vaknade tidigare, och tänk att jag ens lyckades få tyst på den surrhumlan och senne fått henne somna?
Jag borde bli dagisfröken! Power!

Sen så kom vera fram med sin kamera och jag blev galen direkt, började kolla inställningar, förbättra och fota!! Nu vill jag ut och göra de, i'm crazy about it!! IIH
I detta inlägg är det faktiskt jag som tagit de otroligt "häftiga" bilderna, förutom den översta!




Kolla vad jag hitta på veras kamera, mi in action! (sniffade på rosenblad, kanske lite för hårt eftersom den fastnade i näsan...)





Kommentera

Publiceras ej