KlÀ pÄ dig,mig?

0kommentarer



Mmmm!! Fy*** Vilken god kaka det blev! Tur att jag gillar att baka Àr dugligt bra pÄ det för de Àr sÄ underbart gott! Alla utefik kan ju gÄ och ta sig! Fast de e asmys att fika ute med nÄgon  :] Fasiken...
Ni kan sluta ta er nÄgonstans nu dÄ..
Imorgon ska jag till tandlÀkaren (IGEN) och hÀmta ut en kulpryl som jag fÄr lov att visa sen ... -.-

Nu ska jag packa för imorgon drar jag till Lycksele igen, lÀngtar faktiskt! Dock mÄste jag Äka hem redan pÄ mÄndag eftersom jag Àr inbokad med nÄgon pÄ arbetsförmedlingen... sÄ jÀkla typiskt att allt ska vara under samma period.. varför inte samma dag liksom dÄ om ni vill vara sÄ intima ?
Gaaah... ska packa nu sa jag ju, packa brukar va trist men eftersom de bara blir minipackning nu kÀnns de nÀstan kul! HandvÀskan (som inehÄller allt ni vet) och alla hÄrprodukter!! LÄter som att jag har typ 500 i hÄret men inte rikigt, syftade pÄ spray och... fan ja behöver inget annat nu eftersom hÄret Àr klippt och super glansigt och starkt! Whohoo!!!

Ja NUUU ska jag packa... (Ska bara lÀgga in en bild :])


Vafaan ta pÄ dig byxor lilla gubben! :O Man blir ju nÀstan rÀdd att alla gÄr sÄ dÀr i Brazilien, jag mÄste Äka dit och ta reda pÄ det alltsÄ! NÄn som ska me?

Kommentera

Publiceras ej