Borta :(

2kommentarer



Tröttis här!
Har jobbat och sovit idag.
Helt slut faktiskt.
Sen så uptäckte jag när jag kom hem att kameran var borta. Har inte rört den ur väskan sen jag packade ner den.
Så hade den sist i väskan vet jag, antingen har ja tappat ut den vilket känns omöjligt eftersom den brukar ligga på botten av min väska och ha andra grejer över. Inget annat har ju ramlat ur.
önskar att jag bara ställt undan den någonstans här i lägenheten, dör utan min kamera!!!
De kan väl inte vara så illa att någon tagit den från mig =/ Det är i alla fall hemskt med folk som gör så, min mobil blev stulen för några år sedan, hade haft den i 2-3 månader.
Och Emils ena mobil blev stulen i sommras, Våra cyklar också kom jag på. Alltså vad är det som händer?
Det är jätte tråkigt och jag hoppas verkligen ingen tagit min kamera, att de bara är jag som lagt undan den.
Hoppas i alla fall på att hitta den... Blir inga mer foton förän ja hittat den :(


2 kommentarer

Natalie ss Rantanen

13 Oct 2011 23:15

Kolla blommkrukan xD haha.

Natalie ss Rantanen

14 Oct 2011 09:18

Svar: hahah, jo! Din mamma hittade ju din gamla kamera där typ -06 xD haha.

Kommentera

Publiceras ej