Red lips, ready 4 Action

0kommentarer

Alltså blev lite paff ändå....
Skulle ju köpa lite saker till halloween.
Ett rött läppstift och kanske ett rött nagelack eftersom ja inte vet vart mitt är.
I alla fall så gick jag in på Lindex.. kolla massa läppstift och alla gick över 100 kr?
Kändes lite ovärt eftersom ja nog inte kommer använda de så ofta...men så kika ja i rea lådorna och lyckades hitta 1 enda knallrött, skit läckert från Viva la diva som kostade 10kr?????
Sen kollade ja på rött nagelack, hitta ett från Maybelline New York som kosta 25kr! Dom har ju massa produkter som är asbilliga men ändå okej kvalite, har en rouge med det märket som funkar jätte bra!
I alla fall så när jag skulle betala så var det tydligen halva priset på deras varor så jag betalade endas 25 kr för allt?
Snacka om paff, ibland har man tur!
______________________________________________________________________________________

Jag i affären



Skämt o sido ;)

Kommentera

Publiceras ej