Hejdå i höstkylan.

1kommentarer



KUL.

Jag ska på arbetsförmedlinget klockan 14.00 ...
Hur långt är det dit? Don't know men tar ju minst 20 min dit, MINST!
Kul att mamma är upptagen på sitt jobb så hennes stackars lilla dotter måste gå helt ensam i höstfrostkylan :'(
Och Vera har massa plugg sen jobbar hon :(
Sen så har jag en HEMVÄG också, förmodligen lika lång...
Men vet ni, Vera sa att jag fick låna hennes kamera :D Så då kan jag fota lite om de finns nåt coolt och lägga ut sen :)
Känns lite bättre + min stegräknare. så då kan vi se hur långt de är dit.
Skönt med långa promenader när man vet rätt exakt hur långt man gått :)


Men nu måste ja klä på mig varma kläder och gåå :(


1 kommentarer

| Yohanna |

25 Oct 2011 15:29

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

Kommentera

Publiceras ej