Fryser arslet av mig!

0kommentarer

Sitter hemma i min säng nu och fryser arslet av mig!
Tror till och med att tangenterna känner av kylan eftersom dom är trögare än någonsin att skriva med!
Trist med denna kyla tycker jag :( Varje kall kväll som denna borde spenderas med en kärlek framör en öppen eld.
Jag får hålla mig till mamma och pappa, en varm kopp chai te och eldspisen så länge.

Var 2,5 km till arbetsförmedlingen så sammanlagt har jag gått lite mer än 6,5 km
Är ändå rätt okej! :)

Sen så lärde min kompis mig hur jag skulle byta strängar på min ena gitarr. Först fatta jag ingenting men sen när jag börjat få till det och ska testa att sätta dit en sträng märker jag att jag tappat bort strängpaketet???
WTF,....!
Kul, har vänt upp och ner på halva rummet men inte funnit dom än :(
Mina händer är iskalla, vill typ slicka på dom tills dom är varma, men då blir dom blöta och äckliga också och de orkar jag inte med. Men gömmer mig i min varma halsduk<3





Kommentera

Publiceras ej