4 delar att dela med mig av

0kommentarer


Detta inlägg är uppdelat i 4 olika delar

1. Onormalt skrivande
2. Mobba en så kallad vän
3. Gråta över nåt som inte är värt
4. "Morgon" poesi

Jag vill ligga i sängen hela dageeen!!
Svin kallt där ute juuu :(
eller huuuur?
Varför får du damp i slutet av dina meningaaaar?
.....

Fettot sa just: Skriv inget dumt nu... hör du de?
Jag bah, yeah what ever! nu slår hon mig ;) Me like it, spank !
Nu säger hon att jag förbrukar ordet fetto i fel sammanhang, jag säger bara att de passar bra på henne.
Hon är bara sur för att jag råka sätta mig på hennes Pringles burk igår :(... så de blev lite "tjena smulan står du här och kexar"
effekt i burken.

Ligger i alla fall fortfarande i sängen... Har panik över halloween, vad jag ska ha på mig och så.. finns ju inget bra och billigt. känns inte värt att lägga ner pengar på en ascool snygg maskeradkostym som kostar 500 KRONOR som jag bara kan ha denna enda gång, för nästa halloween om jag klär ut mig lär ja ju vilja vara nåt annat!
Såå sug på er alla .. :(


I min säng, tar det chill
Finns bara måsten, om jag vill
Slippa tänka, bara blunda
Inget behöver vara annorlunda
Bara jag gör vad jag känner
Vet jag att hjärtat inte längre bränner


// .D

Kommentera

Publiceras ej