Väck mig aldrig igen.

0kommentarer

Hej.
Inget mer än ett enkelt HEJ får ni.
Vaknade 2 gånger idag. Ingen utav dom gångerna var bra.
Första vaknade jag med varigt öga och äcklig ilande huvudvärk.
Försökte somna om och lyckades efter 40 min. Sen vaknade jag igen och då rann de blod ur näsan.
MYSIGT, man ba SLICK!
Det mysigaste var nog blodklumparna ja fick i halsen som jag svalde och en gång hann jag spotta ut en klump :'(
Sen sist men inte minst. Knackade det på dörren massa gånger, och jag hatar när folk kommer när ja e själv hemma. Kikade ut genom fönstret och såg en silvrig bil vilket måste vara min farbror.
Gick ner och öppnade. Där stod en gammal tant och ba: Hej, Hur är det med dig idag då? :D
Jag ba: Öh, hej de är väl bra........... sen klirrade det ihuvudet. Jehovasvittne...
Jag gillar inte alls att de kommer hem till folk och ska försöka göra dom till nåt man kanske inte vill.
Tycker det är otäckt.

Kommentera

Publiceras ej