You & Me

0kommentarer

 monday Glitter graphics

Sitter här i sängen och snörvlar. Näsan är känslig och blöt :(
Blev lite sovmorgon för älskling så vi kunde dra oss tillsammans och ha det mysigt.
Men nu är han i skolan och är duktig så jag sitter här själv och fryser.
_____________________________________________________________________________________
Idag ska jag börja planera lite mys till våran 1-årsdag som är nästa Tisdag, alltså den 6 December!
Vi har kommit överrens om att komma på varsin överraskning men en gemensam idé på middag.
Tydligen har han kommit på allt redan så jag har som lite panik, men tror jag har en rätt okej idé :) 
Vet dock inte vad han har kommit på, tänk om de är värsta underbara grejen? Hur ska jag då veta
att mitt ska vara lika bra? Åh.. :) 
Kan ju heller inte berätta för er vad jag funderat på eftersom han brukar kika på min blogg då vi
inte är med varandra.
_____________________________________________________________________________________
Just nu skulle jag bara vilja ligga och dra mig!
_____________________________________________________________________________________
You & Me

Kommentera

Publiceras ej