Busy Girl!

5kommentarer


Takida – Curly Sue


Yay, nu e jag vaken!
Älskar att det snöregnar utanför!?
Det bara rasarn ner feta blöta snöklumpar, det blåser ingenting så man hör det rätt ordentligt.
Tråkigt att det ska vara så grått också...
Men inte sitta och deppa för de!

Igår var jag sjukt dålig på att checka av min lista, hade som en lite för kort dag dessutom.

Såhär såg den ut
Gårdagens checklist

[  ]
Lära mig en jullåt på gitarr med sång
[  ] göra nåt slags julpyssel med det jag har hemma
[..] Möblera om + fixa till [Progress]
[..] Läsa boken "Star" [Progress]
[x] Vara med Jerry o Henke (Inte hundra 100% säkert)

"Hann" ju bara göra det som var mest osäkert.
Så nu är det bara att ladda om.
Idag så kommer pojkvännen så då får jag lite "viktigare" saker för mig!

Halva Dagens checklist

[  ] Koka kaffe<3 (Är supersugen!)
[..]
Möblera om + fixa till [Progress]
[  ] Ducsha
[  ] Kolla min vikt
[  ] Fixa håret snyggt (Kommer visa bild sen)
[  ] Ta bort nagellack
[  ] Kolla om jag fått min lön på kontot
[  ] Lära mig en jullåt på gitarr med sång (Om de finns tid över)



Har som lite bråttom nu faktsikt eftersom jag har cirka 4 timmar på mig! Haha ååh..

5 kommentarer

neli

25 Nov 2011 14:04

hihi okej =) nej städa är aldrig kul haha.

själv ska jag sitta barnvakt hihi =)

kram

Alva

25 Nov 2011 14:13

Vilken jätte fin blogg du har! ♥

Haft en bra fredag hitills`?

Kram på dej ♥

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

25 Nov 2011 14:35

jag tycker att hon är miniliten så jag reagerar men inte på samma negativa sätt nej som kissie som svalt sig.



japp det är jag som tecknar ritar ochd esignar allt på www.avanna.se



Hoppas du har en finfin fredag!



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna.

Just nu fraktfritt med koden FREE

NY Marilynkollektion till specialpris

Tag 3 betala för 2 på alla today och kameraprodukter.

www.avanna.se

thea

25 Nov 2011 14:36

sv; takk! ja, det er mitt ekte hår :-)

thea

25 Nov 2011 14:53

sv; hm, det vet jeg ikke helt! et par år, kanskje? :-)

Kommentera

Publiceras ej