Men jag orkar inte nu... HEJ :D

0kommentarer





Godmorgon!
Somnade 6 i morse!
Sen  blir man väckt av Miloh strax innan 12... -.-
Han ringer inte bara en gång men jag ignorerar.
Sen kommer surplingjävlaalarmsignal.
Den orkar ja defenitivt inte med så slår av det och märker att jag är ju vaken!
FAN också...
:(

Skriver på sms: ring<3
Nu pratar vi lite och jag juamar som en söt liten katt då de plötsligt går överstyr och börjar låta som typ brutalt kattsex.
Skyller på för lite sömn.
Undra om man ska somna om? Känner att förkylningen blivit åt sämre håll.

Dagens Checklist

Koka Kaffe [ ]
Försöka ta det lugnt? [Progress]
Möblera om + fixa till [Progress]
Spela Gitarr [ ]
Läsa boken "Star" [Progress]
Vara med Jerry [ ]
Hitta en uteJULGRAN [ ]

Åååh... Jag är hungrig och kissnödig och fryser :( Ensam i ett stort hus, FML.
37fe0d983300e3c3a56354d7e4721375_large6359467249_bdf716d4e2_b_large

Kommentera

Publiceras ej