Pamela A eller Barbie?

0kommentarer


Vem kom först, Barbie eller Pamela?

Denna kvinna har en rätt rolig historia om  man bara söker på ytan.
Kom på att kika lite i hennes liv eftersom jag har hennes självbiografi i min bokhylla, som ej blivit läst än!
Har tänkt börja läsa den och se om min nuvarande uppfattning förändras efter att jag läst boken!
Jag vill veta om det är det här hon velat helhjärtat i sitt liv, eller varför det blev som det blev?

Pamela Denise Anderson, född 1 juli 1967 i Ladysmith, Vancouver Island, British Columbia, Kanada, är en kanadensisk-amerikansk fotomodell, designer och skådespelerska, som fick sitt stora genombrott i TV-serien Baywatch.

Hon har finska anor på fädernet och Pamelas farfar Juho Hyytiäinen lämnade Finland 1908 för att bosätta sig i västra Kanada där timmerindustrin vid tiden blomstrade. Han bytte av språkligt bekvämare skäl till efternamnet Anderson.

Upptäckt
Pamela Anderson upptäcktes 1989 när hon under en footballmatch zoomades in av en TV-kamera som visade henne iförd en T-shirt med ett tryck för ölmärket Labatt's.
Hon anställdes av Labatt's för att göra reklam för deras produkter. Kort därefter vek hon ut sig i tidningen Playboy.

Jag tycker såna här saker är rätt tråkiga, hur det blir för vissa människor.
Vad dom måste göra för att få känna sig tillräckliga och bli sedda.

Ung kvinna, och jag kan inte se några fel med hennes bröst, dem är ju rätt normalstora.
Skillnaden efter blev inte särskillt attraktiv om du frågar mig.


SuperSöt var hon absolut en tid! Fast hon liknar verkligen en Barbie. Och det mesta känns rätt onaturligt med henne om man tänker efter. Hittade inga tidigare mindre sminkade bilder.


Men efter mycket operationer och produkter i ett sådant liv kan man faktiskt förstöra sig själv ännu mer!
Jag tycker att man ska acceptera att kroppen åldras. Det kan ju inte bli så mycket värre än det här?
Och efter alla dessa år med sminkning har hon ändå lyckats tappa den förmågan.



Så nu blir det intressant att läsa boken! Börjar i morgon :)


Kommentera

Publiceras ej