Today I'm serious

0kommentarer



Självklart kunde jag inte somna om!
Låg och vred mig och hade tusen tankar om allt!
Har i alla fall lättat på de mesta av mina tryck.

Ringt till Solid om min kameraförsäkring och nu vet jag säkert, om jag anmäler kameran så kanske jag kan få en ny, helt gratis eller i alla fall lite billigare! Kommer dock ta massa tid tror ja, polisen brukar ju va seg på alla anmälningar och papper och skit man behöver fort!
Ska i alla fall kika förbi där idag och se vad som händer.
Sen så ringde jag en snubbe på Universitetet i Umeå och har fått lite saker klarare, han tyckte definitivt jag skulle söka så lutar åt det hållet faktiskt, får se vad arbetsproverna säger mig också senare.

Sen så skrev jag av mitt CV och redigerade till det på denna dator och skickade iväg det i hopp om att det jobbet kanske skulle kunna bli mitt. Ska ringa om ett annat jobb nu! Spänd tjej, men skänt när det är över!

Today I'm serious, för en gångs skull eller?

Just nu skulle jag behöva en varm kopp choklad, en mysig pojkvän eller en pratglad vän!
Mitt huvud makes a mess right now..



Kommentera

Publiceras ej