Planet planer

0kommentarer




AlltsÄ shit. Vad gör jag i morgon?
Mina dagliga planer Àr ju att stÀda och fÄ i ordning pÄ mitt rum!
Men nu har ju bÀstavÀn hjÀlpt mig med stort sÀtt allt!
OMG. Shit.... Nu kan jag ju planera in roligare saker i mitt liv.
Som att spela och göra lÄtar eftersom jag hittat mina nya strÀngar nÀr vi stÀdade, sÄ har strÀngat om min Àlskade gitarr.
Sen kan jag möblera om som jag tÀnkt och slÀnga skrot och lÀgga undan saker jag inte vill ha kvar i rummet.
Göra det fint och trevligt. Skriva en fin önskelista till jul.
Och hitta pÄ lite julpyssel kanske? jadu de finns ju en del man kan göra nÀr man inte har ett stÀdmÄste pÄ dagsschemat!
Otroligt skönt att slippa kÀnna press och Ängest över stÀdningen. Plus att mamma lovat att köpa fina vÀxter och nÄgra fina kuddar till min "sÀngsoffa" (har 2 sÀngar och den ena ska jag ha som en skön soffa eftersom vi slÀngde min förra)
Hmm skulle vara kul att dra en svÀng pÄ Ikea...
Ja oj vad jag börjar fundera och planera redan, slutar med att jag antingen glömmer eller inte orkar saker!

Haha Äh, övertaggad tjej hÀr! Hur ska jag nu kunna sova?
+ att Miloh Äker ifrÄn mig innan 7 i morgon bitti. Vill vara vaken hela natten och mysa<3

NÀ tyst pÄ mig nu... Ska fortsÀtta se klart filmen :D

Tumblr_luz4zwyzvs1r639pqo1_500_large

Kommentera

Publiceras ej