JEFFREY CAMPBELL - Shoes 2 Die 4

2kommentarer



Värsta nyårsplatådojjan från JEFFREY CAMPBELL.
Finns fler färger i den modellen som är sjukt snygga men just dessa skiner ju ut ur skärmen.
Fan vad jag vill ha dom! Tänk att skrida in på det nya året i dessa Shoesgasm!
Har spanat på dessa ett bra tag nu men erkänn inte bara jag som dregglar lite när man ser dom?
Synd dock att jag vill använda mina pengar till julklappar istället för ett par skor för nästan 1700 ;-
Någon som vill köpa dom till mig i julklapp? :]
Dock fanns det bara 36,38 i storleken kvar, tur då att jag har 35-36 påmina fötter men illa att jag inte kan köpa dom. Kommer hata dig och dom som köper de sista!!!!<3




Tryck på bilden för att komma direkt till skorna :)

2 kommentarer

Patricia♡

30 Nov 2011 21:36

Tack snälla du!



De där skorna är så snygga!



Kramar

BELLZOR

30 Nov 2011 21:47

sv: har lagt till dej nu :D

Kommentera

Publiceras ej