Jag är väl för fan inte IMPOTENT?

0kommentarer





Detta fick jag i min mail från "Naturligt" Och ämnet var Ökad lust blabla...
Jag ba vafan tror dom jag är impotent eller? ò.Ó
Blev sur i alla fall och öppnade det. detta kom upp då






Alltså det med energi lät ju okej.
Men vill jag ha mer energi och mindre stress och trötthet, måste jag bli överkåt på köpet då?
Låter ju som att man blir en duracellkanin eller nåt.
Personligen tycker jag inte om tabletter, medicin och sånt som ska "hetta upp sexlivet"
Tänk att din partner äter sånt, man ba duger inte jag? Kan du inte bli tillräckligt uphetsad av mig?
Skulle känna mer att de va jag som var problemet. Än att min partner hade problem med lusten.
Om jag själv åt för att vilja bli mer "kåt" ... Så skulle jag nog känna, kul att de inte är 100% av mig själv som gör det här och inte min partner som får mig att känna så här. Det är ett par tabletter som jag proppat i mig några dagar.
Jag skulle kalla de fake. Riktigt hemskt om du frågar mig! :(

Att vara stressad, trött och deprimerad är ju inget man alltid kan rå för. Men om man slipper allt sånt så får man ju automatiskt ökat i lusten och lyckan för övrigt. Är man allt de där dåliga så har man ju sällan lust till sex även fast det kan vara väldigt bra och hjälpande för både kropp och själ att vara så nära en person under den tiden man känner sig extra låg.

Tycker det lät väldigt överdrivet. Tror i alla fall inte man behöver tabletter för att få ökad sexlust. finns andra "NATURLIGA" sätt att få det på!

Hoppas ni förstår hur jag tänker?



ETT tips som jag har är att bara ligga och kyssas jätte länge, utan att vara på varandra och tafsa direkt. Minns du hur de var i början av ett förhållande (Eller ja vet ju inte om ni ba sängen dirrrr!) innan man hade sex? Man bara låg och kysstes jätte länge. Hur erotiskt och mysigt var inte det? Kyss på men stressa inte. Hångel är ett superbra förspel eller inledning till ett!

(Om man döljer kvinnans läppar så är hon ingen kvinna längre, jag tycker det ser ut som en pojke!)

Kommentera

Publiceras ej