Jadu lesbiska par nu förtiden!

1kommentarer




Nu har jag och Virre haft ett av vÄra dagliga grÀl.
Det började med att bÀltesbandet kring min kappa hade glidit ur den ena ögglan och hÀngde ner framtill pÄ högra sidan. TÀnkte fixa det innan vi satt oss i bilen.
I bilen lyssna vi pÄ massa nostalgi lÄtar och jag fular mig med att sÀtta in bettskenan och sjunga sÄdÀr sexigt!
Fast dÄ börja Virre tjafsa med att höja ljudet? Taskigt, det var faktiskt bra! Hon har bara dÄlig smak inom musik!
 
Sen nÀr vi Àr framme mÀrker jag att jag inte fixat bandet... SÄ en del av den hade Äkt typ 2 mil utanför bilen.
Jag öppnar dörren och den förr plommonvinröda fÀrgen var nu grÄbrun.
Helt kladdig och lerig, det var ju sjÀlvklart virres fel och hon ska alltid sÀga emot och tycka tvÀrtom. SÄ vi skrek pÄ varandra utanför bilen. Hotade med att piska henne med de smutsiga bandet! Undra vad folk tÀnkte?
Typ "Jadu lesbiska par nu förtiden!"




1 kommentarer

[lisabjernhagen]

18 Nov 2011 17:26

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar pĂ„ alternativ musik och klĂ€dstil. En av Sveriges största inom omrĂ„det. Jo jag sjunger i ett metalband ocksĂ„. Dessutom har jag knallila hĂ„r. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

Kommentera

Publiceras ej