Honey I'm Home!

0kommentarer




ÄNTLIGEN HEMMA, blev ju lika sent idag ocksĂ„ :O
Mina fingrar Àr som sengÄngarfingrar om ni förstÄr vad jag menar :P

Ska bada och dricka nÄt varmt och bara mysa i stunden som Àr.
kÀnner nu bara hur jag njuteeer av tanken!!! Eller vÀnta nu...
NÄnting stör mitt ljuva tÀnkande.. Àr kissnödig -.- ... fu
Visst Àr det störande, allt kan vara perfekt för stunden tills du inser att ett besök hos Mr. WC Àr rÀtt
behövande... sÄ ursÀkta mig en stund.......................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
................................................................................................................................................

...........Åh fyfan va skönt de dĂ€r va! Ja nu Ă€r jag tillbaka. Bad Miloh trycka pĂ„ punktknappen medans jag var pĂ„ toa sĂ„ de Ă€r riktiga punktsekunder det dĂ€r handlade om!

JahÀr sitter vi, Miloh, lill Thaigy och jag! Fast nu ska vi dissa thaigy och er och bada! :D


SÄnt hÀr hÄr fÄr man om man inte kammat hÄret pÄ 3 dagar och anvÀnder och sover med hÀstsvans!
SÄ alla fjortistupéringar kan ju ta sig!

Kommentera

Publiceras ej