FYFAN sÀger jag bara!

2kommentarer




NÀr Miloh kom hem tog vi oss en skön liten nap.
Det Àr sÄ himla mysigt att bara somna tÀttintill varandra en liten stund sÄdÀr pÄ dagen!


I alla fall sÄ ska jag  berÀtta om filmen igÄr.
Vi sÄg ju 11.11.11, den handlar typ om Ànglar/demoner och den var faktiskt rÀtt bra, sjukt Àcklig vissa stunder, alltsÄ inte med fult Àckel blod eller sÄ utan kusliga stunder dÀr man rös av obehag. SÄna filmer gillar jag som Àr Àckliga för att dom e lÀskiga inte Àckliga för att de Àr Àckliga saker som kryp blod och spya. Ah hoppas ni fattar hur jag menar? :)
Den var i alla fall rÀtt spÀnnande, och allt annat Àn förutsÀgbar!

De trÄkiga var att vi hade sÄ lÄgt ljud eftersom de va mitt i natten vi sÄg den. Men med maxat ljud skulle jag nog knappt kunna sova med tanke pÄ de svartklÀdda demonerna med förvridna ansikten!



ÄCKLIGT!
Det Àckligaste nÄnsin, mÄste jag ju berÀtta.
Det var efter filmen, nÀr vi skulle lÀgga oss.
Skulle gÄ och kissa en sista gÄng.
Satt och njöt lagom samtidigt som jag tittade lite pÄ de fina blommorna vi har i badrummet.
DÄ sÄg jag att ett nytt skott hade kommit ut pÄ en orkidé.
NÀr ja var klar gick jag dit ooch skulle peta fram skottet med mina fingrar, dÄ plötsligt en 4-5 cm lÄng TUSENFOTING kryper upp och glider fram lÀngs krukanten.
Jag skriker högt och springer genast ut ur badrummet och miloh kommer och kramar om mig!
FYFAN sÀger jag bara! SJukaste och Àckligaste kryp jag sett pÄ lÀnge! SÄ vidrigt, kul efter filmen vi sÄg ocksÄ, verkligen. Kommer aldrig kunna gÄ nÀra nÄggra fina blommor igen pÄ ett tag :(



AlltsÄ, ni ser ju bara! TÀnk att de finns mÀnniskor sam har dessa som husdjur!!! Usch! Och gissa om jag blev spyfÀrdig av att googla dessa bilder!


 tuesday Glitter graphics

2 kommentarer

Michelle

29 Nov 2011 16:34

hÀrlig blogg(:

Matilda

29 Nov 2011 16:56

Usch vilka Àckliga saker!



SV: Det Àr inte sÄ himla bra med mig just nu faktiskt. Hur Àr det sjÀlv?

Kommentera

Publiceras ej