Egen Sminkning!

1kommentarer




Länge sedan jag oysslade med något.
Har saknat att få måla eller bara hitta på nåt eget pysssel som skulle kunna vara snyggt.
Idag slog jag som ihop båda.
Fick lust att göra en egen sminkning. Allt jag tänker på som är vackert och häftigt är ju orkidéer.
Utifrån denna tanke blev det som nedanför.

Det smink jag använt mig av är:

Frost Queen

Hudkräm (för att få sminket att sitta bättre och bli lättare att tvätta bort)
Puder (I en mycket ljusare färg än för min hud)
Ögonskugga
Glitter eyeliner
Spegelbitar från en liten diskoboll
Lipsyl
Idominsalva

Pink Orchid

Hudkräm
Mascara
Svart eyeliner
Svart Kajal
Rouge
Lipsyl
Rosa läppstift

Så tog allt detta smink och sånt jag hade och resultatet blev detta!







1 kommentarer

Jensvollen

19 Nov 2011 18:13

Åh va cool sminkning!!

Fin du är :)

Kika gärna in så får du se min nya hårgärd :)

Sv-; tack så mycket:) klart vi kan följas via bloglovin! kram

Kommentera

Publiceras ej