Det ska vara Passionerat!

0kommentarer




Hemma igen! Blev nästan snyft på busstationen när Bäbi åkte!
Busschauffören måste ju tycka de va wierd...
Var jag och Knarkus (Markus) som vinka av honom. Först krama jag Isak och då trodde säker chauffisen jag var hans tjej.
Sen skulle Knarkus krama han och den kramen ska jag säga, den var passionerad.
Så nu har chauffören nåt att sitta och grubbla på ikväll!

Följde sen med Markus och köpte ett spel, han köpte Battlefield 3 som jag blev sugen på att testa själv!
Får smyga dit sen och spela lös :D
Sitter själv i Lägenheten nu eftersom gubben är och fixar klart i huset dom har fått sålt.
Ska väl antingen gå dit eller åka dit sen och se om jag kan stå till tjänst.

Nu tänkte jag i alla fall dra en repa på FL studio och göra lite musik och chilla!

Knarkus <3 Bäbih


Kommentera

Publiceras ej