De kanske låter gott?

3kommentarer





Åh godmorgon!
Vaknade av ett plingit alarm och en skön låt (Mat Kearney – Ships In The Night) som spelades eftersom jag glömt spotify på hela natten!
Roligt att jag tyckte att jag stängde av alarmet men den smyger fram med dess stegrande signal!
Creepy... Get a life?  Fast de verkar den ju redan ha...!

Sitter här och snorar och undrar själv, är jag förkyld? Så många som frågar när jag snyter mig, snörvlar och nyser.
Men känns ju ändå inte som en förkylning... Konstigt i alla fall, what is this? Kan man vara allergisk mot kyla? ;)

Konstiga saker brukar dyka upp i mitt huvud när jag just vaknat (Kanske ni hört förr) och idag hade jag denna gamla goding i huvudet!
Saknar honom <3

Det kanske låter, gott?! :*

3 kommentarer

Linn

17 Nov 2011 13:32

sv; Följer du min? :) Hihi

Jo de är väl lite upp och ner som vanligt.. Du då? <3

Linn

17 Nov 2011 14:00

sv; Ah okej :) Skönt att höra <3

nathalie basurto

17 Nov 2011 14:26

sv: tack så mycke =)



ja det kan vi göra, vi kan följa varandra genom bloglivin..



har lagt till dej nu på bloglovin..=)

Kommentera

Publiceras ej