Besviken tjej

3kommentarer



Är jag mesig som tycker så här?


Jag blir lite besviken faktiskt... :(
När jag var liten älskade jag Britney spears men sen började hon klä av sig mer och mer i hennes videos och relatera sexuellt, lite för mycket enligt mig.
Sen så tycker jag att hennes låtar bara blir sämre och sämre så jag gillar henne inte alls nu för tiden!

Shakira har också varit en sån där favorit sen ja var mindre.
Har alltid gillat henne, för hon verkar smart, modig och stark, och så är hon ju otroligt vacker, utan någon sexuell tanke. Och hon dansar jätte bra, önskar själv att jag hade självförtroende till att dansa för jag kan röra min kropp och använda de ena och de andra, men bara när jag är ensam :S Vissa förstår nog hur jag menar. Eller för "full då ingen märker" ;)!

Hursom, Letade lite nya videos nyss... Och då hittade jag videon nedanför med henne... Blev chockad.
Kollade fler videos och upptäckte att många videos var nakna och sexuella men speciellt denna var konstig så nu fick jag nog.
De gör mig ledsen att båda dom där kvinnorna har varit mina "förebilder" så att säga.
Vet inte vad jag ska tycka om Shakira längre :( Jag blir jätte besviken.

Jag tycker då inte om när Sångare/sångerskor har så mkt av det där snusket och så lite på kroppen.
Och det är mest kvinnor som gör så... Vad bevisar det? Att vi kvinnor ska vara lättare på foten och bete oss som några objekt? Ja jag vet inte! Men de är värre än någonsin nu för tiden. Inte konstigt att fler har dålig självkänsla, ätstörningar, lider av depression och liknande nu för tiden.

Naket kan vara vackert och spännande men inte sådär.
Kroppen är ett mästervärk av den vackraste konst. Men vissa ger den helt fel bild. 
Måste ni klä av er för att behålla karriären eller? Tänk alla stora killsångare, Det handlar ju om texterna, musiken och rösten som håller dom kvar. inte behöver dom klä av sig för att hålla sig i toppen.  De behövde inte du heller Shakira, inte med din karisma och världsunika röst.

I will keep my beautiful body 4 this one special guy, Emil Holmgren<3

Du är en vacker sångare, inte en slampig strippa :(

3 kommentarer

hanna ♡

25 Nov 2011 05:43

jappsi! :D

martina

25 Nov 2011 06:00

sv; gud vad mysigt!

ja men absolut, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :)

arshii

26 Nov 2011 17:15

Håller med om det du skriver! Shakira är redan sexig som hon är utan att ens försöka, därför blir det bara för mycket när hon gör det! Ser bara osmakligt ut

Kommentera

Publiceras ej