Åjfta Mustachmannen!

3kommentarer





Åhh, vad duktig jag känner mig nu! :)
Sprang runt som en duracellkanin för att få det fint här tills Miloh skulle komma.
Nu är han här (Wiie) och det ser väl fint ut :)

Fick sjuk stressigt eftersom mamma ville ha hjälp med lite städning på nedervåningen.
Men jag hann så pass fast med blött ofixat hår :o

HAHAA råka göra en "Mustachman" Vet inte om någon har gjort den förr men jag råka göra denna roliga gubbe: :{o
Ser ni? En förvånad Mustachman! xD

Och nu tittade jag på klockan och såg att den var ÅTTA, Idol har alltså börjat så skulle säga men ofta!
Det blev "åjfta" xD åååh... nu är jag bra knasig.

Lovade lite bilder så här är dom!










3 kommentarer

minaaabruuun

25 Nov 2011 21:23

sv: okej, mysigt! :) vet inte riktigt, haha !:)

EMMAS!

25 Nov 2011 21:35

mysiga bilder :) kram

neli

25 Nov 2011 21:39

haha nej gud den här är låångt ifrån dryg =) hon är världens sötaste.. hihi hon är min brors dotter och hon är 2 år =)

Kommentera

Publiceras ej