Aj jävlar vad gott med Kaffe!

1kommentarer




Kul att jag klev på min anslagstavla som ligger på golvet (varför? ja du.. allt annat kan man ju också undra varför det ligger där!) och tydligen så var den upp och ner. So what kanske man tänker? 
Men tjockis som jag är så går ett kvarsittande häftstift igenom hela tavlan och in i min lilla knubb fot!
Allt blev inget en kort sekund tills jag kom tillbaka i verkligheten och hör mig själv säga AJ jäkligt högt!
Tur har jag en mysig hund som alltid bryr sig om mig och tröstar! Älskar att han kan känna (i detta fall höra) när man är ledsen och sen komma och puffa med nosen på en och titta med jätte stora glimmande ögon och känna medlidande! Det är en hund att kalla bästa vän<3

Ahja sitter och fikar nu och försöker lägga upp planer för hur ja ska ta i tu med städningen.
Dricker Kaffe och äter en gomacka igen! Men denna gång har jag gjort den själv!
Visste inte va ja va sugen på så jag rotade lite i kylskåpet och hittade massa gott så körde ihop nåt som verkade gott och nyttigt macka så jag orkar städa!


Min macka

  • Smör självklart! Klart man ska Bregott på mackan.
  • "färskt" bröd från ica, dock bakat igår.
  • Lufttorkad serrano skinka (Mitt favvosnacks)
  • Sallad
  • Briéost
  • Fikon

Visst ser den okej ut? Riktigt god är den i alla fall! :)



1 kommentarer

Linn

17 Nov 2011 15:01

sv; Imorgon tror ja :) <3

Kommentera

Publiceras ej