Late night party!

0kommentarer

Sitter i Emils lägenhet och tar en chill medans mannen hänger på nån pyl på gymmet :)
Idag har jag bara tagit det lugnt återhämtat mig från en jobbig gårdag i skolan.
Nämen nu kom han hem igen xD får aldrig va i fred lixom? Inte ens i HANS lägenhet.
Haha Hans.. eller Hauns som Edvin i full frys hade sagt xD
Nä men i detta samman hang är hans = Emil.
Tack och lov har man bara levt lyx idag, har brottats med sängen och jag vann, låg överst flera minuter!
Vi såg full frys och Björn Gustafsson halva dagen.
Har även ätit massa jordgubbar med grädde och riven choklad, sen fick jag massage av min fina man.
Tänk att man kan få det utan begäran, jag har alltid blivit tllfrågad att massera utan att fråga tillbaka.
Tur Emil gör det frivilligt, alla borde få lite massage i deras vardag!
Nu ska ljusen tändas och vi ska äta middag, ja sen Kvälls middag blir det ju eftersom klockan närmar sig halv 12 x)
Btw åker hem till Villiz imorgon. Mina bal och student klänningar har kommit och på lördag är det
VMC (vilhelmina musc competition) :)
HaHA xD (Läs detta med skånsk dialekt!)
Jag: Hauns har börjet knaupra knark.
Emil: vem dåe?
Jag: Hauns.
Emil: Görhan?
Jag: Nae, Hans.
sen skratta jag och sa: förlåt men jag har så dålig humor på kvällen xD
Svaret jag fik tillbaka var: På kvällen?
Vad hände där liksom? Thanks 4 that ;)
Puss
p.s fan va vi fläskar känner jag x) Typ matbloggN<3

Kommentera

Publiceras ej