På gången

0kommentarer

Hej och Välkommen till min nya blogg, fast ne, de lät fult.
Välkomna dig själv på bästa sätt.
Bävrar i lappkåtan ja!
Nu kör jag igång igen, fast med 100% nytt!
Har småsaknat bloggandet för jag tycker det är så otroligt roligt ändå :)
Så nu ska jag se vart denna nya blogg leder.
Kan resumera dagen lite snabbt.
4 timmars sömn, sjukan, somna på en såndär säng i behandlingsrum, sen tandläkaren.

Djupgående
4 timmars sömn ftw! Jävla google earth höll mig uppe många timmar och sedan drunknade jag i underliga djupa tankar. (Ska ta och visa vad jag menar sen)
Kunde inte somna förän vid 6.
klev upp 11 för att duscha och sånt, sedan kom mamz och hämtade mig.
Var på hennes jobb ett tag och somnade sedan på ett sånt där äcklig sjukhusbänk.
Sen drogs de iväg till tandläkaren, usch hatar verkligen allt som har med att pilla i min mun med massa äckliga hemska föremål.
Ja snacka om att jag fått ligga mkt idag trots lite sömn, först på sjukhuset sen med tandläkaren eller ja menar HOS ... sen stoppades det massa saker i min mun, pillvis kvinna dedär!
Ahja, är redan igång! Kul :)
Pyssehej

Kommentera

Publiceras ej