Hur överlever jag, dag för dag?

0kommentarer

Har sytt klart klänningfan nu!!
Den är gul och ful, det ända jag gillar är volangkjolen på den, den e söt :]
Men usch så less jag blev, tur att jag var bland goa människor som Isak, Nadia och hans super föräldrar!
Vi hade riktigt kul faktiskt x)
Nu måste jag skriva klart det sista på mitt jävla PA.
Ursäkta alla svordommar men så less är jag så jag spyr helvetet ur min mun.
Ser fan fram emot att fara på skolan imorgon för att bara få göra nåt annat än sitta hemma och plugga, men snart är det över<3
Ska skriva tills jag är helt klar, alltså några timmar tills jag får sova å ja e jätte trött :(
imorgon kommer Älskling hem, förhoppningsvis om det är innan 00.00 :( O.O
_______________________________________________________________________________________________
Här uppe i norr, får man se porr.

Kommentera

Publiceras ej