Haha<3

0kommentarer

Vakna upp nyss.
Fatta ingenting, man ba japp vad fan hände?
Sen såg jag allt baklänges typ.
Igår
Jobbade flitigt som en, ja ett flitigt djur eller nåt.
Gjorde klart foto helt.
Sen började jag med matten som gjorde mig glad, jag fattade faktikst äntligen va jag gjorde igen.
Jag och Matte B har varit ovänner typ i 2 å nu men nu ska jar reda ut problemen med honom.
Många problem att lösa i den boken dock :(
I alla fall blev jag superglad när jag såg att jag hade uppfattat saken rätt och fått korekta svar.
Gjorde jätte överdrivet stora R och pussmunnar och smileys och pepp kommentarer.
En kompis tipsa om att man kan klappa sig själv på kinden också! Haha ska testa de idag tror jag, kanske har jag kommit på en metod för roligare plugg nu? Faktiskt roligt att berömma sig själv och skryta överdrivet när inigen ser, sen känner man sig rätt töntig så då kan man skratta också, i sin ensamhet, åt sig själv :(
Men ett skratt är ett skratt som lär förlänga ditt liv, som det är sagt.
____________________________________________________________________________________________
mitt i all ensamhet med matte, så hörde jag nåt gamande utanför fönstret, jag stannade som
upp och tänkte: Okeej? :P
Sen några sekunder efter det skriker dörrklockan.
Jag tänkte men va nu då :S Ska gamarna till mig? xD haha
Så öppna jag dörren, och blev jätte glad! För där stod GAMSEBBE, och ingen fler. Lät han så där helt själv?
Nä för sen ploppa (låter som dom föds ut) Isak och Nadia fram bakom dörren x)
Sen babbla Sebbe med nån Hassan bakom hörnet, jag smög fram och kikade, sen skrek jag för det var inte nån Hassan, det var Emil bäverman, min bror, han e läskig <3
Då blev jag en i gamgänget och vi satt hos mig ett bra tag och bara prata, mys :)
Sen skulle mannen och kvinnan dra hem och sebbe och emil skulle ut och göra nåt så, im on tänkte jag.
På puben hamna vi helt plötsligt.
Rätt tråkigt folk först tills markus och tobbe mm, kom och vi satt där tills det stängde.
Sen drog vi vidare till typ john och dunka fet musik.
Sen vid 3 gick ja hem till min älskling, sängen alltså <3
Och vi hade jätte tevligt tills jag somnade, men jag vaknade ju upp med den oxå :]
Lite sockersött från igår!
Här har vi den nya stjärnan på både ukulele och sång! ;D
Brorsan bröt foten och jag kunde inte sluta skratta <3
Glad och snygg Sebastian :)
Här har vi det supergulliga kärleksparet <3 ni är så söta tillsammans! :]
Bara en person som fattades kände jag :( Men snart är du hemma igen <3

Kommentera

Publiceras ej