För lite sömn, ger syptom som trötthet

0kommentarer

Alltså, så underbart när Emil ko hem igen! Var hur mysigt som helst och nu känns det lite lättare med denna jobbiga vecka. Fast ja däcka ju :( Hade velat vara vaken hela natten med honom, men mina ögonlock ba slapa mina ögonglober likso.
Och nu är Emil på jobb igen :(( Så ja sitter själv här i lägenheten  och väntar. lär dock få vänta minst 3 timmar till :P mer plugg till dess kanske ??? :D Jag har blivit djupt skadat i in hjärna av allt plugg.
_______________________________________________________________________________________________
Nu sitter jag och slappar efter att jag har pluggat -.- inget liv.
För lite sömn, ger syptom som trötthet.
Vilket jag märkte efter mera och flera vakna timmar efter 3 timmars sömn.
Däcka hårt inatt och sov hårt till just innan 11. Tur att de bara va Religion jag missade då, fast hade behövt lite hjälp angående provet på tosrdag :(
Har ett minne av att Sofia peta mig i pannan i morse btw?? :O
På tal om sofia<3 Könsorgan är fula och denna fisk/anemon likaså!!
_______________________________________________________________________________________________
*SPYR*

Kommentera

Publiceras ej