1 Juni

0kommentarer

.. Gick jag på Balen med min pojkvän Emil Holmgren, helt perfekt<3
Var riktigt underbart att gå med världens finaste person.
Har bara nån bild från vk, fler ska vi få sen från de som fotat :)
_____________________________________________________________________________________
Ett tips till er som ska gå bal sen och äta 3 rätters fin middag, HA INTE EN TAJT KLäNNING. :'(
Jag blev mätt på förätten! Sen när vi fick varmrätten kände jag dirr att det tog stopp, tyget cockblocka min trevliga stund med den goda maten :( Efterätten fick jag tvinga i mig och hade världens magkramp.
_____________________________________________________________________________________
Sen var den några fylleskall som dryga sönder, lite tråkigt på en sådan fin tillställning.
Men men sen var de club till kl 3 då var de bara att fylla på glaset och skallen med fylla.
Sen hade vi mysbakisdag hemma igår och sen på kvällen en kass film med ett par ännu mera kassa vänner, naa skoja ;) De va awesome tills jag däcka i Emils knä.

Kommentera

Publiceras ej