Mums på livet.

0kommentarer



Sitter och muppar på skolan med Isak.
Vi har typ 3 timmars hål, yay!
Men snart börjar vi så, och slutar tyvärr 10 i 4 :)

Älskar min helg, ja följde mina impulser och fick bara bra saker utav det.
Började med att ja såg en Emelie skriva på fb att hon eventuellt skulle dra till lycksele på kvällen
och om någon ville åka med.
Så åkte ja iväg med henne och Hänan bland andra :)
Sen träffa ja brudarna drog dirr på hottan och hade ös med massa vänner.
Underbart<3
Jag gjorde de som kändes bäst och ja va verkligen värd de känner ja :)
Träffa massa underbara vänner, och fick lite extra med dom ja inte varit med på länge, riktigt skönt.

Igår kväll hade ja super mys med Markus och Isak, pizza, film och knäppheter
som vi aldrig lyckas ta oss ifrån ;D Inte mitt fel faktiskt =/
Sov till 5 i 10, drog på skolan hade nk, och försöker fixa till livet lixom.
Låter som att ja e helt fail, vilket ja kanske blivit på senaste. Men inte värt att ge upp än.
Ja fixare om ja vill! Och ja vill ja vill ja vill! :)

Något gav tillbaka allt hopp.
Min impuls gav mig ny kraft och denna första skoldag gick jag hit med vår känslan.
+ 3 och tö. Våren är påväg och sommaren med den! Allt går mot ljusare tider så bara att ta för sig av de goda livet. För de blir va man göre till, vare någom som lärde mig i sommras :)

Ikväll blire plugg och nåt roligt på de hos världens bästa BFF :)



HAHA en jävligt gammal bild som ja hade på skolanvändaren.
Anna och jag! ;D


P.S Allt ordnar sig, You get what you get, and you get what you deserve<3



Kommentera

Publiceras ej