En del av Mig, En del av Dig

0kommentarer

Imorgon är en jobbig dag, jag vet för det är det för mig med.
Men jag kunde ha funnits där för dig, hållt dig stark och hållt dig på en stadig led.
Men du fanns inte där för mig, nej du skrattade åt mig.
Jag hade till och med kunnat vara hos dig fysiskt, men nu vet jag inte vart jag vill, kanske bort från dig.
Du säger att de är jag som sårar, men du sårar mig först av alla.
Hur ska jag kunna ge dig något vackert utav något du just krossat, jag kunde bara falla.
Jag ville finnas som en stöttande famn att släppa allt på.
Jag ville vara hos dig och vi kanske hade chansen till att bli vi två.
Men nu så känner jag mig torterad inombords, som om natten var ett sår.
Din hånfulla röst ekar i mitt huvud, och det gör bara ondare och ondare för varje lite tanke som uppstår.
En liten del av mig försvinner när du skadar mig, kanske just en liten del som älskar dig.

Kommentera

Publiceras ej