På en buss mot Umeå

1kommentarer

Har haft en otroligt stressig eftermiddag. Har packat för umeåresan. Hämtat ut mitt paket, fikat ute och nu satt mig på en buss som ska vara framme i umeå halv 9. Vilket säger att vi måste åka buss cirka 4 timmar :o Som tur ska vi av lite innan, nämligen i vännäs där vi ska spendera natten hos Virres morfar, sen ska vi in till stan i morgon. Känner i alla fall att mitt sug att åka buss så länge inte är på topp. Bussen är trång, mörk och liten, dessutom håller den på att bli väldigt kall! :( Jag längtar tills vi är framme, då kan vi mysa. Ska oxå testa mina ny klänningar och lägga upp lite bilder. Sen längtar jag till i morgon då vi ska börja julhandla<3 Skulle ju se julkalendern i morse ju men somnade om. Får ta och se den på datan sen. Någon som har sett och tycker den verkar bra/dålig? Svarar på kommentarer senare oxå, Kram!

1 kommentarer

HANNA

01 Dec 2011 19:01

sv: samma här! vad gör du ikväll? :)

Kommentera

Publiceras ej