Horseass in da face

3kommentarer

ASSÅ, vafan fick ja för skitspel? :O
Hann inte längre än att hästen i början bugga in i väggen på ett hus och travade in mot den hela tiden, själv var jag fastbunden och omringad av massa män som satt och deppa. Orkade inte starta om så gör de i morgon.
Gissa om jag e lite pisst, har sagt att jag inte tänder på hästrumpa.
______________________________________________________________________________________________
Denna fina googlade jag fram!
Nu ska jag sova, blir ju bara knäpp.

3 kommentarer

Haidi Jakobsson

01 Dec 2011 06:10

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

Emilia ♥

01 Dec 2011 09:57

Sv: Ja, jag har & använder bloglovin. :)

nathalie basurto

01 Dec 2011 12:47

sv: hehe =)



idag har jag ett fotojobb som jag ska ha snart om ca 15 min, sen imorse var jag på en lägenhetsvisning, vad gör du då??



allt bra me dej? åååh jag vill oxå ha snö.. tycker den borde komma nu =)

Kommentera

Publiceras ej