VĂ€rde

0kommentarer





Vad har jag gjort i mitt arbetslösa liv idag?
Jag vaknade nÀr min pojkvÀn skulle pÄ skolan, dÀrifrÄn lÄg ja vaken 1,5 timmar.
SÄg pÄ "de okÀnda" och ett avsnitt "halv Ätta hos mig" för att teasa sömnen.
Somna om till slut men blev vÀckt kring 12 av Emil som kom hem över lunch.
Nu kan ja absolut inte somna om sÄ Àr trött och tjurig.
Vad vill ja göra nu, vad borde jag göra?
  • Posta ett brev som jag alltid glömmer
  • Köpa nya gitarr strĂ€ngar
  • Hitta nĂ„gon som kan sĂ€tta fast strĂ€ngarna
  • KlĂ€ pĂ„ mig?

Har dock hört att klĂ€der Ă€r överskattat och dagens mode visar alldellens för mkt hud sĂ„ jag tĂ€nker gĂ„ naken och göra mina Ă€renden. Har du nĂ„nting emot de sĂ„ sĂ€g de? Newkid – Baby?

Nej nu ska jag vara vuxen, duktig och trÄkig. Jag ska raka mig, anvÀnda nÄtt frÀtluktande rakvatten,
KlÀ pÄ mig skjorta kavaj och röda byxor, anvÀnda en halv burk vax/gelé, ta pÄ mig ett par ordentliga blanka skor och gÄ ivÀg med ett skumt och stelt ansiktsuttryck, nicka mystiskt under mina ray ban.
Don't ask me why.
Slutar med att jag dÀckar vid dörren.

Tigus <3




Kommentera

Publiceras ej