7 Fakta om mig

3kommentarer




jag blev nominerad av Linn Mattson http://lillaflickanm.blogg.se/
dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg
på sin egen blogg.
-i de inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare
7 fakta om mig:

1.
Jag är Bisexuell

2. Faller lätt för Blonda killar eller Latino tjejer


3. Jag älskar katt djur, speciellt Tigrar

4. Fryser väldigt lätt så vintern är ingen hit för mig.

5. Jag älskar att sjunga men är alldelens för blyg för att sjunga inför folk

6. Kan inte få nog av Kärlek!

7. Älskar att Shoppaa!! <3

jag nominerar:

Emil Göthlin
Emma Lundgren
Ida Gavelin
Victoria Gideosson
julia nyström
akhtari magnusson
Fannie Karlsson





3 kommentarer

AnnONYM

11 Sep 2010 16:23

Är du verkligen bi sexuell!? :O

Missdicksdotter

11 Sep 2010 16:25

Nej jag bara skrev de för att jag önska de =)

Haha men ja det är jag! :)

julia

12 Sep 2010 21:59

sv: tack så mycket för nomineringen! :)

Kommentera

Publiceras ej