Äckelvirus

0kommentarer




Ett ord: ÄCKLIGT
Är det att vakna på morgonen och tro att man ska , Av att halsen svullnat igen
och näsan är igentäppt.
Jag låg bara helt still och jag kunde inget göra, min sista tanke var: Nu kommer jag dö.
Hatar känslan.
Blir arg nu. jag vill inte känna den känslan!
Får en attt må dåligt

Hursom helst så jobbade min kropp och jag vred huvudet hastigt och från någonstans fick jag luft igen.
Det är hemskare än vad det låter, ingen vill vara med om känslan av närmande död.

Ringde och sjukanmälde mig vilket var klokt av mig. Hade feber och rösten nästan borta.
Sedan nu vid kl 3 när jag vaknade hade ögonen typ "varat" ihop :'/
Och näsan var tjock av tjockt mörkgult äckel!
Mitt huvud dunkar.. Måste försöka äta även fast ja inte är hungrig.
Gillar inte läget just nu, lite svårt.

Hoppas ngn kommer och pysslar om mig!<3

Kommentera

Publiceras ej